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Produktbild: Introduction to PEARL | Wulf Werum
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Introduction to PEARL

Process and Experiment Automation Realtime Language Description with Examples

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Inhaltsverzeichnis

I: Introduction.- 1. Important Language Features.- 2. Rules For The Construction Of Pearl Phrases.- II: Basic Possibilities.- 1. Program Structure.- 2. Problem Data.- 3. Procedures.- 4. Parallel Activities.- 5. Expressions, Assignments.- 6. Sequence Control Statements.- 7. Input, Output.- III: Additional Possibilities.- 1. Structures.- 2. Using Bit Strings And Character Strings.- 3. Definition Of New Data Types.- 4. Indirect Addressing With Reference Variables.- 5. Block Structure, Scope Of Objects.- 6. Communication Between Modules.- 7. Initial Attribute.- 8. Invariant Attribute.- 9. Resident Objects.- 10. Reentrant Procedures.- 11. Operators.- 12. Interrupt Statements.- 13. Signals.- 14. Additional Possibilities In The System Division.- 15. Length Definition.- Literature.- 1. List Of Keywords With Short Forms.- 2. Use Of Data Types.- 3. Syntax List.- 3.1 Basic Elements, Program.- 3.2 Problem Division.- 3.2.1 Declarations.- 3.2.2 Specifications.- 3.2.3 Statements.- 3.3 System Division.- 4. Extensions With Respect To Basic Pearl.- 5. Restrictions With Respect To Full Pearl.

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Produktdetails

Erscheinungsdatum
09. März 2013
Sprache
deutsch
Auflage
1982
Seitenanzahl
184
Dateigröße
6,86 MB
Reihe
Sammlung Vieweg
Autor/Autorin
Wulf Werum
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Wasserzeichen versehen
Produktart
EBOOK
Dateiformat
PDF
ISBN
9783322857637

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