Bücher versandkostenfrei*100 Tage RückgaberechtAbholung in der Wunschfiliale
15% Rabatt10 auf bereits stark reduzierte Bücher7 mit Code LESEN15
Jetzt einlösen
mehr erfahren
product
cover

Machines as Agency

Artistic Perspectives

230 Lesepunkte
eBook pdf
eBook pdf
22,99 €inkl. Mwst.
Sofort lieferbar (Download)
Empfehlen

This book supports and deepens the existing interfaces between art, science, and technology - transgressing traditional principles and styles of research, and selectively overcoming the side-by-side coexistence in favour of an integrated »laboratory of the future«. Instead of relying on traditional dualisms like nature-culture, subject-object, as well as man and machine, heterogeneous networks with humans and non-humans (Latour) are opened in shared contexts of agency. New momentary propositions are developed, meeting the complexity of discovering, exploring, and inventing - things: things which do not exist just as given beings. The artists and theoreticians can pursue using the tools and techniques of science actively - not only to comment them but also to fathom their possibilities, and employ them in their artistic and scientific projects. Machines as Agency is an artistic perspective.

Produktdetails

Erscheinungsdatum
31. Juli 2015
Sprache
englisch
Seitenanzahl
198
Dateigröße
2,35 MB
Reihe
Kultur- und Medientheorie
Herausgegeben von
Christoph Lischka, Andrea Sick
Verlag/Hersteller
Kopierschutz
mit Wasserzeichen versehen
Family Sharing
Ja
Produktart
EBOOK
Dateiformat
PDF
ISBN
9783839406465

Bewertungen

0 Bewertungen

Es wurden noch keine Bewertungen abgegeben. Schreiben Sie die erste Bewertung zu "Machines as Agency" und helfen Sie damit anderen bei der Kaufentscheidung.